Sunday, August 28, 2011

gambar fida dan mamat sepah serta komen adda mengenai hubungan fida dan mamat




Disini terdapat beberapa gambar kemesraan antara mamat sepah bersama fida ataupun nama sebenarnya Rafidah Ibrahim, dilihat mereka sudah lama mesra dan petikan yang diambil dari Galaksi bahawa mereka sudah 6bulan bercinta..mungkin tempoh yang agak lama juga untuk mengenali seseorang..tetapi ada sumber yang mengatakan bahawa mamat sepah mengenali Fida semasa mamat masih berkawan dengan Adda adik kepada Rody Kristal.


Terdapat beberapa gambar yang diambil di Facebook Rafidah Ibrahim, kelihatan ada event dia bersama 
mamat Sepah sempena Sambutan belia di Muar,Johor..














Disaat Mamat Sepah sedang berbahagia dengan teman tapi mesranya, Fida Ibrahim, rupanya ada pihak yang sedang kecewa. Memang terkedu la sekejap baca tweet dari Adda Butterfly. Dia adik kepada Rody Kristal dan bekas kekasih Mamat Sepah. Memang garang bunyinya. Tapi mungkin ia ditujukan kepada orang lain dan mungkin juga kepada Mamat sendiri. Yang tu tuan punya badan je layak nak confirm kan. Yang pasti memang ada nada-nada marah dan kecewa dalam setiap tweet yang dia keluarkan ataupun senang cerita Adda mengamuk di Twitter memarahkan or menyindir seseorang, yang pasti mungkinkah Mamat sepah yang dimaksudkan Adda?






Gambar Mamat Sepah dan Adda sewaktu bercinta



Diharapkan Mamat Sepah dan Fida berbahagia dan dapat mengekalkan hubungan mereka sehingga ke jinjang pelamin dan Fida tidak menyakiti hati sesiapa dengan membuat keputusan berkawan dengan Mamat ataupun dalam erti kata lain Fida tidak menjadi perampas kepada kebahagian orang lain..good luck in whatever you do Fida ! :)




No comments:

Post a Comment